Vi gjorde det!

Mellan bilderna på mina vackra töser runt mig så gör jag en instickare!
Nu har jag och min kära syster tagit oss genom fyra olika lopp på ett år, vi har gjort en tjejklassiker och vi är stolta! Ett förvirrande år har gett oss ett större självförtroende och en tro på att vi klara mer än vad vi tror. Jag har min syster att tacka för att hon slängde ur sig en, för stunden otänkbar utmaning, som jag nu i efterhand är otroligt tacksam för att jag hängde på! Va kul vi har haft, skratt och tårar och dessutom några muskler rikare står vi nu på mållinjen. Och till våren går vi på nästa utmaning men det får vara vår hemlighet till dess.
Bjuder på två svettiga damer och några hurtiga medresenärer, hoppas ni lockas till samma utmaning. Ingen rolig bildkvalitet men bra minnen!


Kommentarer
Postat av: elinor

Kanonbra jobbat! Grattis till prestationen! kram

2011-09-27 @ 18:06:30
URL: http://fyrtiokvadrat.wordpress.com
Postat av: lisa

HÄrligt!!!

2011-09-30 @ 05:21:53
URL: http://www.lisakall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0