Köpenhamn

"Jag har en vän, det behöver man" citerat från en föreläsning jag hade förra veckan. Vad fantastiskt tänkte jag, jag har flera stycken och jag är helt säker på att jag behöver varenda en av dem. En av dem bor i Köpenhamn sedan en vecka tillbaka. Hon är en av de vänner jag ser upp till väldigt mycket, hon är dessutom någon som gör mig lite starkare för var gång vi ses. Nu kommer vi ju inte göra det på ett tag men här kommer en liten hyllning till staden hon bor i, det gör mig väldigt stolt att hon vågade ta steget söder ut. Läs hennes blogg, fyrtiokvadrat.wordpress.com




Kommentarer
Postat av: emilie

vad fint skrivet och vilka härliga foton du har tagit. Jag blir imponerad över dina foton, så mycket känsla du har! Vill se mera! ta hand om dej, kram

2011-09-06 @ 11:05:03
Postat av: elinor

Åh, vad go du är!

2011-09-07 @ 22:17:58
URL: http://fyrtiokvadrat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0